آموزش کاربردی زبان انگلیسی با سهیل سام

آموزش کابردی زبان انگلیسی با سهیل سام به صورت تخصصی

آموزش کاربردی زبان انگلیسی با سهیل سام

آموزش کابردی زبان انگلیسی با سهیل سام به صورت تخصصی

تاثیر عادت های اتمی در یادگیری زبان

حتما تا الان برای یکبار هم که شده نام کتاب عادت های اثر جیمز کلیر را شنیده اید. این کتاب با روش های ساده و اثبات شده به کمک در ایجاد عادت های خوب و تغییر عادت های بد کمک می کند. در مسیر یادگیری زبان یکی از مهم ترین کارها ایجاد عادت های خوب و موثر برای استمرار در مسیر می باشد. در ادامه نکاتی از این کتاب را با شما به اشتراک می گذاریم تا مسیر آموزش زبان انگلیسی را در پیش بگیرید و به بهترین نتیجه مطلوب خود دست یابید.


عادت اتمی چیست؟
جیمز کلیر در کتاب خود عادت اتمی را به این شکل تعریف کرده است: " عادت های اتمی یعنی عادت یا رفتار بسیار کوچکی که ما سالهاست که بطور مستمر درگیر آنها هستیم و بطور ناخودآگاه نمی دانید که عادات به چه میزان بر زندگی ما تاثیرگذار هستند."
تقریبا 40 درصد از رفتارهای روزانه ما طبق عادتها شکل گرفته اند و اگر یاد بگیریم عادت های نادرست خود را تغییر دهیم، می توانیم امیدوار باشیم که زندگی مان به طرز شگفت انگیزی تغییر دهیم



برای مثال موفقیت در آزمون زبان می تواند در زمینه های مختلفی از جمله پیشرفت تحصیلی، دریافت موقعیت کاری، مهاجرت و ... تاثیرگذار باشد و زندگی شما را تغییر دهد. اما به دلیل موانع مختلف و عادت های نادرست همیشه شروع یادگیری و آموزش های مختلف زبان از جمله آموزش مکالمه زبان انگلیسی را به تعویق می اندازید.


چند گام موثر کتاب عادت های اتمی در یادگیری زبان
با پیمودن این ده گام به شما اطمینان می دهیم به نتایج شگفت انگیزی دست خواهید یافت:
گام اول: سعی کنید هر روز 1 درصد بهتر شوید!
برای یادگیری زبان و تسلط بر آن باید ساختارها را یاد بگیرید و عضلات صورت را برای ادای درست کلمات تقویت کنید. مثلا قطعه ای یک فیلم را انتخاب کنید و چندین بار گوش داده و  سپس شروع به تکرار کنید. با تداوم این کار کوچک در طول زمان به نتایج شگرفی خواهید رسید. برای مثال می توانید از آموزش زبان با سریال فرندز استفاده کنید و دیالوگ های این سریال جذاب را تمرین کنید.


گام دوم: تغییر عادت های بد به خوب

اگر علاقه زیادی به موسیقی دارید می توانید در طول روز به آهنگ های انگلیسی گوش دهید و متن انگلیسی آهنگ را پیدا کرده و با آن زمزه کنید. بخشی از فعالیت های روزانه خود را به این عادت اختصاص دهید و آن را تقویت کنید.


در هنگام تغییر عادات به خود اعتماد کنید!
شاید بارها یادگیری زبان را شروع کرده باشید و ناامید شده باشید. اما هرگز به این فکر نکنید که توانایی یادگیری زبان ندارید. احتمالا از استراتژی نادرستی استفاده می کنید.

در مسیر یادگیری بهانه ها را کنار بگذارید. در مسیر رفت و آمد به کار به پادکست های آموزنده گوش دهید. حتی زمانی که خسته اید به عاداتی که سعی در ایجاد آنها دارید پایبند باشید. صبح ها یک ربع زودتر بیدار شوید و به مرور لغاتی که خوانده اید بپردازید.


آدمی های سمی اطرافتان را حذف کنید!

زمانی که آموزش کاربردی زبان انگلیسی برای تبدیل شدن به یک فلونت (Fluent) را در پیش می گیرید لازم است اندکی تغییرات در محیط اطرافتان ایجاد کنید. آدم های سمی اطرافتان را شناسایی کرده و روابطتان با آنها را محدود کنید. افرادی که با تمسخر قصد دارند شما را از یادگیری منصرف کنند از خود دور کنید. حتی می توانید برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای خود یک پارتنر پیدا کنید و با این کار به مهارت اسپیکینگ خود بپردازید.


برگشتن به مسیر درست

اگر در مسیر اشتباه قرار گرفتید و و به هر دلیلی یک روز عادت خود را انجام ندادید ،به روند معیوب توجه نکنید و سریعا به مسیر یادگیری بازگردید.


غلبه به نداشتن انگیزه و اراده
بدیهی است که ابتدای راهی یادگیری همه چیز ساده است اما به مرور با مطالب پیچیده تری روبرو می شوید که سرعت یادگیری شما را کاهش می دهند. اما نباید ناامید شوید و خودتان را ملزم به انجام کاری که شروع کرده اید بکنید.

به شما اطمینان می دهیم با بکارگیری عادت های اتمی در یادگیری زبان به تاثیرات شگرف آن پی خواهید برد. همچنین برای راهنمایی بیشتر و استفاده از آموزش مجازی زبان انگلیسی می توانید با ما در آکادمی زبان انگلیسی سهیل سام همراه باشید.


https://soheylenglish.com/%d8%b9%d8%a7%d8%af%d8%aa%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%aa%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%b1-%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c/



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد