آموزش کاربردی زبان انگلیسی با سهیل سام

آموزش کابردی زبان انگلیسی با سهیل سام به صورت تخصصی

آموزش کاربردی زبان انگلیسی با سهیل سام

آموزش کابردی زبان انگلیسی با سهیل سام به صورت تخصصی

تقویت اسپیکینگ زبان انگلیسی و روش های کاربردی آن

بیشتر زبان آموزان علاقه ی زیادی به تقویت مهارت اسپیکینگ زبان انگلیسی دارند و مشتاق هستند که بتوانند به راحتی به این زبان صحبت کنند. اما در کلاس های برگزار شده در آموزشگاه ها بیشترین تمرکز بر روی آموزش گرامر زبان انگلیسی است و با شرکت در این کلاس ها نمی توان به سطح قابل قبولی در speaking رسید. برای بهبود مهارت گفتاری خود می توانید در کلاس های آموزش زبان انگلیسی آکادمی زبان سهیل سام شرکت کنید. سهیل سام مدرس زبان انگلیسی دوره های مجازی و آنلاین زبان انگلیسی را آماده کرده است که با تهیه کردن آنها می توانید تمامی مهارت های زبان خود را تا حد زیادی تقویت کنید.اما اگر به دنبال راهی هستید که هرچه سریعتر اسپیکینگ زبان انگلیسی را آن هم در خانه یاد بگیرید ادامه ی این متن را از دست ندهید.

فیلم و سریال های انگلیسی را از دست ندهید
یکی از کاربردی‌ترین روش‌های تقویت اسپیکینگ در خانه که بسیاری از اساتید آن را پیشنهاد می دهند تماشای فیلم و سریال انگلیسی آموزش زبان به این زبان است. در ابتدا ژانر مورد علاقه ی خود را پیدا کنید و بعد به تماشای این فیلم و سریال ها بپردازید. سریالی که تماشای آن توصیه می شود آموزش زبان انگلیسی با فرندز نکته است که در تقویت مهارت گفتاری شما بسیار موثر است. می توانید در کلاس مجازی فرندز نکته سهیل سام هم شرکت کرده تا به صورت اصولی تری مهارت های انگلیسی خود را بهبود ببخشید.

اگر در زمان تماشای سریال یکی از کاراکترها برای شما محبوب تر شده است سعی کنید دیالوگ های همان شخص را به ذهن بسپارید و آن را بارها و بارها با صدای بلند تکرار کنید. در زمان تکرار دیالوگ ها روی تلفظ کلمات و آهنگ ادای آنها دقت داشته باشید به مروز زمان متوجه می شوید که حتی لهجه شما نیز تغییر می کند. اگر با لغت جدیدی روبه رو شدید می توانید از دیکشنری استفاده کرده و معنای آن را پیدا کنید.

موسیقی انگلیسی و پادکست گوش بدهید
در زمان انجام کارهای عادی روزمره ی خود می توانید موسیقی و پادکست گوش بدهید بدین صورت هم سرگرم شده اید و هم از زمان خود بهترین استفاده را برای تقویت اسپیکینگ برده اید. موسیقی هم سبک های زیادی دارد ، پس برای اینکه این کار برایتان خسته کننده نباشد سبک مورد علاقه ی خود را پیدا کنید و به همان موسیقی ها گوش بدهید.

پادکست انگلیسی  نیز که این روزها بسیار محبوب شده اند تاثیر زیادی برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی دارند. برای گوش دادن به پادکست می توانید به وب سایت سهیل سام رفته و در بخش پادکست فایل صوتی و pdf پادکست ها را دانلود کنید و بعد از آن نکاتی که سهیل سام از همین پادکست ها آماده کرده را بخوانید.

پارتنر انگلیسی زبان پیدا کنید
با یک جستجوی ساده در اینترنت با شبکه های اجتماعی زیادی روبه رو می شوید که بستری را برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی  افراد به زبان های مختلف فراهم کرده اند. افراد زیادی در سرتاسر دنیا هستند که به دنبال یادگیری زبان فارسی هستند شما می توانید با آنها ارتباط برقرار کرده و ضمن یادگیری زبان انگلیسی از آنها زبان فارسی را به پارتنر خود بیاموزید.
صدای خود را ضبط کنید
بخشی از فیلم، موسیقی و پادکستی را که گوش داده اید و تماشا کرده اید را با صدای بلند تکرار کرده و صدایتات را ضبط کنید و بعد آن را گوش داده تا با نقاط ضعف خود آشنا شوید و بعد از آن برای تقویت این ضعف ها وقت بیشتری بگذارید.این روشی خوب برای یادگیری تلفظ، بازبینی اطلاعات، تمرین و تقویت اسپیکینگ در خانه می‌باشد و نقش بسزایی در بهبود مهارت Speaking دارد.
Tongue Twisters راهی برای تقویت سرعت صحبت کردن
Tongue Twisters عبارتی است که بیان کردن آنها سخت است. در زبان فارسی نیز این عبارت ها را حتما شنیده اید به عنوان مثال «چه ژست زشتی» یکی از همین عبارت ها است. این جملات را در زبان انگلیسی پیدا کنید و سعی کنید آنها را تکرار کنید.نه تنها خنده‌دار و سرگرم کننده است، بلکه روی سرعت حرف زدن‌تان هم تاثیر گذار بوده و توانایی هماهنگی شما برای ادای جملات را بهبود می‌بخشد. چند مورد از Tongue Twister  های انگلسیی :
Irish Wristwatch, Swiss Wristwatch
Pad kid poured curd pulled cold
A Proper Copper Coffee Pot
Yellow Lever, Red Lever
The sixth sitting sheet-slitter slit six sheets
اصطلاحات زبان انگلیسی را یاد بگیرید

با مشاهده فیلم و سریال احتمالا متوجه عبارت هایی می شوید که نمی توانید به فارسی آنها را ترجمه کنید. دلیل تفاوت اصطلاحات در زبان‌های مختلف، حاصل تفاوت فرهنگی می‌باشد. بنابراین اگر بخواهید معادل اصطلاحات فارسی را عینا به انگلیسی برگردانید، در اکثر موارد موفق نخواهید بود. این عبارت ها را پیدا کرده و سعی کنید به ذهن بسپارید.

برای مهارت اسپیکینگ زبان انگلیسی کالوکیشن یاد بگیرید
کالوکیشن (Collocation) به دو یا چند کلمه گفته می شود که در کنار یکدیگر می آیند و بین آنها ارتباط معنایی وجود دارد. یادگیری کالوکیشن ها اهمیت بالایی دارد و باعث بالا رفتن fluency  می شود و موجب خواهد شد شما زیباتر و روان تر صحبت کنید.
در کارهای روزمره، خود را با انگلیسی درگیر کنید
یکی از راه‌های تقویت اسپیکینگ در خانه و همچنین تقویت سایر مهارت‌های انگلیسی این است که زندگی روزمره خود را با انگلیسی درگیر کنید. برای نمونه:
زبان گوشی همشمند خودتان را به انگلیسی تغییر دهید.
یادداشت های روزانه و یا حتی لیست خرید خود را به انگلیسی بنویسید.
به انگلیسی فکر کنید و با خود حرف بزنید.
برای برنامه‌ریزی‌های روزانه‌تان از زبان انگلیسی کمک بگیرید.

درمورد چیزهایی که می‌بینید به انگلیسی صحبت کنید.

منبع: https://soheylenglish.com/%d8%aa%d9%82%d9%88%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%da%a9%db%8c%d9%86%da%af-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد